Elektronický úradný preklad

Komunikujete s úradmi elektronicky?

Využite ELEKTRONICKÝ ÚRADNÝ PREKLAD.


Úradný preklad je možné elektronicky doručiť dvomi spôsobmi

  • ako sken listinného prekladu - v tomto prípade vyhotovím klasický listinný preklad, ktorý zoskenujem a zašlem Vám ho e-mailom.
  • ako elektronický úradný preklad - obsahuje kvalifikovaný elektronický podpis s mandátnym certifikátom a kvalifikovanú elektronickú časovú pečiatku. Používa sa v prípade, ak príjemca (úrad) akceptuje elektronicky podpísaný preklad a nevyžaduje jeho listinné vyhotovenie.   

VÝHODY elektronického úradného prekladu:

  • preklad vybavíte rýchlejšie
  • listinu na preklad nemusíte priniesť osobne ani zaslať poštou, stačí mi ju poslať e-mailom
  • preklad Vám doručím e-mailom, vo formáte PDF alebo ASICE (v závislosti od požiadaviek príslušného úradu)
  • preklad môžete prakticky obratom elektronicky postúpiť úradu alebo inému príjemcovi
  • preklad máte stále so sebou a môžete ho použiť aj opakovane
  • bez príplatku, t.j. za cenu listinného prekladu 
  • odpadá potreba overovania kópií, eliminujú sa poštové výdavky
  • mnohé úrady ponúkajú zľavu z poplatku pri elektronickom podaní (viac informácií tu)
  • prispejete k ochrane životného prostredia
  • obmedzíte osobný kontakt
  • v prípade potreby si ho môžete nechať previesť aj do listinnej podoby v mieste, kde sa práve nachádzate - u notára, advokáta či na pošte.